DumpStats voor Fred Fluitkut

145,470 +148165 -2695

Kudos

#278 (Top 0.0870%)

Kudos/dag 34.44
Kudos/reaguursel 68.62
Meeste kudos op 1 reaguursel 5707
Minste kudos op 1 reaguursel -231

2,120

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.5
Topreaguursels 88
Woorden per reaguursel 10.2
Reacties per reaguursel 0.78
Meeste reaguursels op 1 dag 13
Aantal x weggejorist 32
Geregistreerd op 30-11-2014
Eerste reactie op 30-11-2014

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-1 kudos 2026-06-24 18:53:56 op Meisje heeft iets te vertellen
Ik probeer naar die sloopkogels te kijken maar die ketting om haar hals leidt enorm af.

31 kudos 2026-06-24 13:10:22 op ARKO en ARKO++
Gefilmd door Dombo. Klauwen aan het stuur en telefoon weg zaadstengel!

22 kudos 2026-06-24 13:03:46 op Tee (golf)
Lijkt me bijzonder lastig om de hele dag met zo'n tee in je arie rond te sjokken, vooral bij het zitten.

-2 kudos 2026-06-19 23:02:22 op Onweer nijkerk
Mooi ( kut opgenomen ) filmpje voor de mensen die thuis geen onweer hebben óf dit nooit eerder hebben gezien.

5 kudos 2026-06-19 23:00:50 op Biem des doods
Op de schaal van 0 tot Biem is dit een plausibele Bammeseboemboembiemknettah

7 kudos 2026-06-19 17:40:21 op Dumpert Hitteplan #8
Joris, kan ik mijn nickname nog veranderen in Fred Kadet? Ik heb een nieuwe voorliefde ontdekt zie ik

16 kudos 2026-06-19 13:34:03 op Dumpert Hitteplan #7
Dit is nou precies waarom vrouwen niet meer topless willen zonnen. Voor je het weet staan je tetjes online.

0 kudos 2026-06-19 13:14:20 op Rolling Stones Kurhaus 1964
Een zaal vol mensen die van muziek komen genieten ipv een kudde idioten die hun social media komt vullen met filmpjes en foto's die niemand ook maar een hol interesseert. Sommige dingen waren vroeger écht beter. En niet luisteren? Dan flikkeren we je gewoon terug het publiek in. Heerlijk!

20 kudos 2026-06-18 20:19:58 op Man krijgt tikken van oom agent
Misschien had hij een banaan in zijn oor en daardoor moeite om simpele instructies van de politie op te volgen.

-2 kudos 2026-06-18 13:15:21 op Trappie jij bent 'm
@loosecanon Klopt, daar woon ik. Maar het idee is wel duidelijk denk ik.

9 kudos 2026-06-18 13:11:12 op Reaguurders op vakansie
Awuwwewum tering Jezus Christus. Is dat uit hetzelfde spreukenboek als Jottewawee, jottewawee, emkardesh in tienvoud naar jou terug?

19 kudos 2026-06-18 13:08:57 op Trappie jij bent 'm
Kuststreek van je. Achterlijke zweetlul dat je bent.

21 kudos 2026-06-17 15:53:37 op Belg weet het zeker.
Zo heb ik nog een tatoeage omdat ik zeker wist dat Jim Bakkum Idols 1 zou winnen.

34 kudos 2026-06-17 10:36:31 op Zeg me dat je een zus hebt..
Waarom doen vrouwen dit wel en mannen niet? Moet er niet aan denken dat ik de harige arie van m'n vrienden in zit te smeren

1 kudos 2026-06-17 09:34:53 op Goeiemorgen!
@Niebang Alleen wanneer ik thee drink

52 kudos 2026-06-17 09:33:29 op Hij is Ernie meer
Ik vind het wel een goed idee. Die man heeft zoveel gemaakt in zijn leven dat hij wel een eigen straatnaam heeft verdiend.

31 kudos 2026-06-17 09:31:03 op Golfje denkt ff te kunnen inhalen
Golfmens is een dikke kudtlul. Overigens moet filmer even langs de huisarts om zijn vocabulaire opnieuw af te laten stellen.

1 kudos 2026-06-17 09:28:40 op Goeiemorgen!
@Tom Ik wordt wakker en dan vat ik zo 2,3 bakjes koffie. Ga ik douchen en tandenpoetsen, pak ik daarna 4,5 bakkies koffie. Zet ik ondertussen een pot koffie, goed voor 8,9 soms 10 bakkies koffie. Open ik Dumpert rond 09.00 en neem ik nog 7, 8 bakkies koffie. Daarna gaat het eigenlijk vanzelf.

126 kudos 2026-06-17 09:04:30 op Goeiemorgen!
Een vrouw met een mooie vagijn
Geschoren, zacht als satijn
Twee tetjes 'on top'
Ondeugende kop
Die zouden er meer moeten zijn

3 kudos 2026-06-15 14:51:42 op Er is hoop.
Meneer is fervent barbecuer? Die gebruiken wel vaker nitril handschoenen om (gemarineerd) vlees vast te pakken.

18 kudos 2026-06-15 13:15:38 op Stumper uit Fryslan
Dat er nog steeds van die hapsnurkers zijn die werkelijk denken dat dit goed kan gaan... Aan de andere kant: het geeft wel vermakelijke vulling op Dumpert. Samengevat: ga zo door.

0 kudos 2026-06-13 09:33:52 op Past niet!
En toen je wakker werd dacht je: Ach kom, vandaag trekken we een stuk vitrage aan ipv een broek?

90 kudos 2026-06-13 09:23:31 op Vriend van mij
Wanneer er zulke taal uit je muil komt dan verdien je dit ook gewoon. Lekker voor je!

5 kudos 2026-06-10 12:04:52 op Itwasafootballshow
Hahahaha deze heb je mooi gemaakt! Dikke plus!

2 kudos 2026-06-10 09:33:18 op Waterbed
Jawel hoor

4 kudos 2026-06-10 09:27:37 op Voetbal is kut, maar deze is geweldig
Wat zijn ons toch enorm veel goede artiesten ontvallen. Artiesten die gewoon muziek konden maken zonder auto-tune en clips met gehuurde auto's

5 kudos 2026-06-10 09:10:32 op Billen en poes
Lekkere kadetjes! Ik ga een roombroodje halen.

-7 kudos 2026-06-10 09:08:23 op Ex niet helemaal tevreden met nieuwe verloving
En dan 'jullje' schrijven. Oh en de 'hoerenmoeders' die zijn toxh familie? Volgens de zinsopbouw van de haat-ex gaan die zichzelf dan uitkotsen? Ik vind het maar ingewikkeld dit

13 kudos 2026-06-09 18:25:43 op Vogel in je oog
De thumbnail ziet er pijnlijk uit